Blog ini merupakan blog rasmi Mahasiswa Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan (PISMP) Pendidikan Bimbingan dan Kaunseling 1 (BNK 1) ambilan Januari 2013 selepas menamatkan Program Persediaan Ijazah Sarjana Muda Perguruan (PPISMP). Blog ini adalah hasil daripada usaha dan kerjasama daripada rakan kelas yang seramai 22 orang iaitu seramai 7 orang lelaki dan 15 orang perempuan.

Sunday 3 November 2013

Annual Dinner 2PISMP B&K1 2013

ALOR SETAR- Seramai 19 orang pelajar kursus Pendidikan Bimbingan dan Kaunseling-1 IPG Kampus Darulaman Jitra telah mengadakan Majlis Makan Malam Tahunan 2013 di Restoran Berputar Seri Angkasa Menara Alor Setar. Majlis yang diadakan pada 2 November ini bermula kira-kira jam 8.30 malam setelah semua pelajar tiba di Menara Alor Setar. Selain daripada pelajar-pelajar ini, majlis juga turut dimeriahkan dengan kehadiran Mentor kelas mereka, Puan Zuraida Ahmad dan keluarganya. Namun, di atas sebab-sebab tertentu, Puan Zuraida tiba lewat sedikit di lokasi. 

Majlis pada malam berkenaan juga telah diserikan dengan kehadiran kumpulan muzik yang menyanyikan pelbagai lagu yang sangat menghiburkan. Pada kemuncak majlis, makan malam ini diserikan dengan aktiviti bergambar untuk kenang-kenangan, bertukar-tukar hadiah dan penyampaian anugerah, anugerah ini diadili berdasarkan undian yang diadakan sebelum atucara penyampaian anugerah. Sebanyak empat kategori yang dipertandingkan, iaitu, Anugerah Retiss Of The Year, Anugerah Syok Sendiri, Anugerah Intergriti dan Anugerah Kaki Bodek. Hasil keputusan undian, Mohamad Firdaus telah mengungguli dua anugerah pada malam berkenaan, iaitu Anugerah Syok Sendiri dan Retiss Of The Year, manakala dua anugerah lagi dimenangi oleh Siti Aisyah bagi kategori Kaki Bodek dan Ahmad Rafizy bagi kategori Intergriti. Anugerah-anugerah ini telah disampaikan oleh Ketua kelas dan penolong ketua kelas ketika itu iaitu, Candy Lam Kah Hui dan Kong Yee Mun. Pemenang-pemenang telah membawa pulang tengkolok yang tertera kategori yang dipertandingkan dan cenderahati. Seterusnya, bagi acara kemuncak diadakan pula majlis serah kuasa ketua kelas dan penolong ketua kelas kepada penyandang pada semester akan datang iaitu Lau Yi Yu dan Vivian Oo. Majlis ini berakhir kira-kira jam 12 pagi setelah selesai semua atrucara dan bergambar di perkarangan pagar utama Istana Anak Bukit, Alor Setar Kedah. 


Laporan Bergambar

Tiba di Menara Alor Setar

Keluarga Puan Zuraida



















Majlis Makan Malam Bermula & Penyampaian Anugerah





























Ketibaan Puan Zuraida Ahmad




Kategoti Anugerah


Bergambar Di Menara & Perkarangan Pagar Utama Istana

Restoran Berputar Seri Angkasa Menara Alor Setar

Istana Anak Bukit

Pemenang-Pemenang Anugerah:

Mohamad Firdaus :
 Anugerah Retiss Of The Year & Anugerah Syok Sendiri

Siti Aisyah:
Anugerah Kaki Bodek
Ahmad Rafizy:
Anugerah Integriti




















Disediakan Oleh: Nik Syateer

No comments:

Post a Comment