Blog ini merupakan blog rasmi Mahasiswa Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan (PISMP) Pendidikan Bimbingan dan Kaunseling 1 (BNK 1) ambilan Januari 2013 selepas menamatkan Program Persediaan Ijazah Sarjana Muda Perguruan (PPISMP). Blog ini adalah hasil daripada usaha dan kerjasama daripada rakan kelas yang seramai 22 orang iaitu seramai 7 orang lelaki dan 15 orang perempuan.

Saturday 18 January 2014

Demam Pilihan Raya Kampus IPGK Darulaman

Korang... korang kelas kami hantar wakil tahun ni untuk bertanding dalam Pilihan Raya Jawatankuasa Perwakilan Pelajar (JPP) Sesi 2014/2015. Siap dua orang lagi tau, tapi wakil dari permpuan sahaja lar, lelaki next-next year ok huhu.
Ok, kalau nak diceritakan dua orang calon ni memang susah untuk dipertikaikan dari segi akhlak, kepimpinan, kerja & sebagainya. Bak kata orang, memang berketerampilan lah. 
Apa-apa pun, sama-sama kita doakan kejayaan mereka dalam pilihan raya kali ini dan agenda politik mereka dapat dilaksanakan dengan jayanya dan seterusnya dapat  membawa transformasi di bumi IPGKDA ini. Kepada peajar-pelajar IPGK Darulaman, jangan lupa pada 20 Januari ini hari pidato calon dan 22 Januari 2014 ini hari mengundi. Dan yang PENTING jangan lupa UNDI mereka.


Fighting!!!!

Inilah Pilihan Anda 





Good Luck!!!


No comments:

Post a Comment