Blog ini merupakan blog rasmi Mahasiswa Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan (PISMP) Pendidikan Bimbingan dan Kaunseling 1 (BNK 1) ambilan Januari 2013 selepas menamatkan Program Persediaan Ijazah Sarjana Muda Perguruan (PPISMP). Blog ini adalah hasil daripada usaha dan kerjasama daripada rakan kelas yang seramai 22 orang iaitu seramai 7 orang lelaki dan 15 orang perempuan.

Monday 28 October 2013

Tak Sabar Pulak

Pejam celik, pejam celik rupa-rupanya sudah 5 semester kami bersama di teratak IPG Darulaman ni. Macam-macam perasa kami kecapi bersama, ada yang terus kedepan, ada yang rebah dan bangkit kembali, ada juga yang rebah lalu tersungkur, dan ada juga yang ala-ala menari sekejap kedepan sekejap mengundur.

Tak dapat dinafikan juga, pelbagai kejayaan  kami rasai bersama dan pada 2 November ini, buat sekian kalinya kami akan mengadakan malam "Annual Dinner". 
Semoga majlis itu nanti semeriah yang digambarkan, maklumlah tempah satu ruang untuk kami sahaja, siap ada live band lagi.

Dan yang eklusifnya kami akan adakan di restoran berputar Menara Alor Setar. Yang ni membuatkan hati menjadi tak keruan walaupun minggu depan kami dah nak exam dah.

Apa-pun semoga dengan ada majlis seperti ini, ukhuwah yang sudah lama terjalin akan semakin erat, bukan atas nama kerja semata-mata malas atas nama cinta sebuah keluarga.

Akhir sekali, doakan kejayaan kami dalam menempuhi peperiksaan nanti (6-14 Nov. 2013) . 
Sekian, Wassalam.


No comments:

Post a Comment